مدیرعامل شرکت مسکن و ساختمان جهان طی پیامی ایام سوگواری رحلت غمبار پیامبر عظیم‌الشّأن نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (س)، شهادت سبط اکبر، امام حسن مجتبی(ع) و حضرت ثامن‌الحجج امام علی بن موسی الرضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مسکن و ساختمان جهان، در پیام مهندس خبازها آمده است:

 وَهُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ ۚ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ

زندگی پیامبر رحمت و مهربانی و اهل بیت علیهم السلام، سرگذشتی است مملو از رنج و مشقت برای هدایت انسانها به طریق حق و حقیقت . وارستگانی که چشم بر مادیات دنیا بسته و رضایت خویش را در گرو سعادت ابدی و اخروی انسانها قرار داده و تلاش نمودند تا مسیر زندگی انسان را از جهل و خرافه پرستی به سوی تفکر ، تعقل و مهرورزی تغییر دهند. بی‌گمان توسل به این خاندان مطهر و برگزیده و سیر در طریق معرفت و حقانیت ایشان ، جهان بشریت را به سوی کمال انسانی رهنمون و مسیر سعادت را به ما نشان می‌دهد.

بنده در روز‌های پایانی ماه صفر ، ماه حزن و اندوه جهان اسلام و مذهب تشیع ، سالروز رحلت جانسوز حضرت محمد (ص) ، شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه حضرت امام رضا (ع) را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تمامی مسلمانان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام تسلیت و تعزیت عرض می کنم.