گرامیداشت تولد پرسنل

طی مراسمی با حضور مدیر عامل محترم شرکت از پرسنل متولد فرودین ماه با اهدای یادبود تقدیر و از زحمات آنان تشکر بعمل آمد.

انتصاب اعضای جدید هئیت مدیره مجتمع تجاری کساء

 با عنایت به اهمیت تشکیل هئیت مدیره در مجتمع های تحت اختیار شرکت و در راستای نظارت بر فعالیت های داخلی مدیر و کارکنان مستقر در مجتمع، تعیین سیاست ها و استراتژی های اساسی و نظارت هرجه بهتر بر ساماندهی فضای فیزیکی و امور قراردادها، سرکارخانم صادقی و جناب آقای شکوهیان بعنوان نمایندگان این شرکت جهت عضویت در هئیت مدیره مجتمع تجاری کساء منصوب گردیدند.

 انتصاب آقای دکتر کاظمی به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر 

 با صدور حکمی از سوی آقای دکتر احمدی مدیرعامل محترم بانک شهر، آقای دکتر کاظمی مدیرعامل شرکت مسکن و ساختمان جهان، به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر منصوب گردید.

اقدامات صورت گرفته در راستای اجرا مصوبه بند "ت" تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 کل کشور

  در راستای تحقق بند"ت" تبصره 6  قانون بودجه سال 1402 کل کشور و با توجه به تفاهم نامه فیما بین شهرداری تهران و بانک شهر و همچنین مصوبه مورخ 22/03/1402 هیأت عامل محترم بانک شهر، مبنی بر تسویه قسمتی از مطالبات از شهرداری از محل تهاتر املاک معرفی شده از سوی بدهکاران مناطق و مؤدیان شهرداری تهران از محل جرائم و عوارض ناشی از آرای قطعی کمیسیون ماده صد، تعداد 82 فقره معرفی نامه جمعاً به مبلغ 8،373 میلیارد ریال از مناطق 22 گانه شهرداری تهران به شرکت مسکن و ساختمان جهان ارسال که از مجموع فیش های وارده تعداد 53 فقره توسط مودیان تشکیل پرونده گردید و در مجموع مبلغ 2،322 میلیارد ریال در قالب تهاتر ملکی و اخذ تسهیلات بانکی بصورت نقدی واریز برداشت شد.

 تامین میلگرد پروژه عظیم خط 2 مترو کرج

 بر اساس ماموریت شرکت مسکن و ساختمان جهان در راستای تامین نیاز تجهیزات و ادوات شهری شهرداریها، پس از تامین میلگرد مورد نیاز حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، این شرکت اقدام به همکاری در سایر کلانشهرها نموده است.در این خصوص می توان به تامین میلگرد پروژه عظیم خط 2 مترو کرج اشاره نمود.

خط 2 مترو کرج یکی از 2 خط فعال سامانه قطار شهری کلانشهر کرج می باشد.این خط از بین آزادراه کرج قزوین به نام ایستگاه کمالشهر در کمالشهر آغاز و در شهر ملارد به پایان می رسد.طول این خط، 27 کیلومتر و با ایستگاه شهید سلطانی در خط 1 متروی کرج تلاقی دارد.قطعه یک این خط از ایستگاه چهل و پنج متری گاشهر تا ایستگاه آیت الله طالقانی به طول 5/6 کیلومتر به صورت غیرتجاری هم اکنون فعال می باشد.

اولین جلسه نظارت دوره ای معاونت پشتیانی،املاک و ساختمان بانک شهر با شرکت های تابعه گروه ساختمانی

 اولین جلسه نظارت دوره ای معاونت پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر رو شنبه مورخ 1402/10/02 با حضور  آقای دکتر آخوندی معاون محترم پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک، مدیر املاک و مستغلات بانک، رئیس اداره ساختمان بانک، مدیرعامل محترم شرکت مسکن وعمران تجارت آتیه کیش و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه و معاونین محترم شرکت مسکن و ساختمان جهان برگزار شد.

در این جلسه که با هدف بررسی عملکرد و ارائه گزارش اقدامات شرکت مسکن و ساختمان جهان و دیگر شرکت های تابعه گروه ساختمان و املاک بانک برگزار شد، مدیرعامل محترم شرکت مسکن و ساختمان جهان، ضمن ارائه گزارش جامعی در خصوص عملکرد این شرکت در یک سال اخیر در حوزه تملک، اداره و نگهداری املاک بانک شهر،موانع و چالش های پیش رو در خصوص ادامه مسیر شرکت به منظور تحقق اهداف تعریف شده را ارائه نمود.

در این گزارش به افزایش درآمد 1583درصدی سال 1402 به نسبت سنوات گذشته،خروج شرکت از زیان انباشته و تحقق 100 درصدی درآمد و اهداف برنامه ریزی شده شرکت اشاره داشتند.

در ادامه جناب آقای دکتر آخوندی ضمن اعلام رضایت از عملکرد شرکت طی دوره مدیریت آقای دکتر کاظمی در سال مالی 1402 ابراز امیدواری نمود در سال جدید مالی نیز شاهد موفقیت های روز افزون شرکت باشند.

ایشان همچنین به اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی فعالیت ها جهت برون رفت از مشکلات و ارتقاء و بهبود امور جاری و تحقق سیاست های ابلاغی بانک شهر تاکید نمودند.

جلسه هیئت مدیره حکیمیه

  با عنایت به لزوم مدیریت و نگهداری واحد های متعلق به بانک شهر واقع در مجتمع تجاری نام آوران حکیمیه، جلسه هیئت مدیره صبح روز دوشنبه مورخ نهم مرداد ماه برگزار گردید.  به گزارش واحد املاک و سرمایه گذاری جلسه هیئت مدیره مجتمع با حضور جناب آقای مهندس خبازها معاون  املاک و سرمایه گذاری شرکت مسکن و ساختمان جهان و آقایان هابیل توکلی، فرشید خسروی و حمیدرضا حسینعلی به عنوان اعضای هیئت مدیره و بهره برداران مجتمع در محل دفتر مجتمع برگزار شد.

در این جلسه پس از معرفی اعضای هیئت مدیره ، ضمن تشریح فعالیت ها و استراتژی های شرکت به عنوان نماینده بانک شهر به بحث و بررسی پیرامون موضوعات مطروحه توسط بهره برداران پرداخته شد . از مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه می توان به تشکیل گروه جهت ارتباط سریع و مستقیم معاون املاک و سرمایه گذاری و مدیر اجاره داری شرکت مسکن و ساختمان جهان و اعضای هیئت مدیره مجتمع و بهره برداران، بهبود و ساماندهی فضای فیزیکی و انتصاب نیروی خدمات به صورت شبانه روزی جهت حفظ و صیانت ساختمان اشاره نمود.

تهاتر برات کارت با املاک

پیمانکاران محترم در صورت تمایل می توانند در مدت زمان کوتاه برات کارت خود را با املاک بانک شهر تهاتر نمایند.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر به اداره املاک شرکت مراجعه نمایید.

تست غربالگری سلامت پرسنل شرکت

 همکاری شرکت جهان با  شهرداری های کرج و اصفهان

در راستای تسویه مطالبات بانک شهر از شهرداری های کرج و اصفهان و اخذ مطالبات شهرداری های مذکور از مودیان،شرکت مسکن و ساختمان جهان به نمایندگی از بانک شهر به عنوان کارگزار،مذاکرات اولیه جهت تنظیم تفاهم نامه با شهرداری های مذکور را به انجام رسانده و به زودی شاهد تعاملات فی مابین شرکت و دیگر شهرداری کلان شهرها خواهیم بود.

 

تامین نیاز ادوات،تجهیزات و مصالح ساختمانی شهرداری ها

شرکت مسکن و ساختمان جهان، در زمینه های مختلف از گذشته تاکنون نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز شهرداری ها به عنوان کارگزار اقدام به تأمین نیازمندی شهرداری ها در حوزه مصالح ساختمانی و ماشین آلات و تجهیزات جانبی می نماید که در این راستا میتوان به تأمین میلگرد مورد نیاز حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به طور متوسط ماهیانه به میزان 2000تن اشاره نمود.

 

اخذ مصوبه کمیسیون ماده پنج ملک خیام

با عنایت به پیگیری مستمر شرکت مسکن و ساختمان جهان، پس از یک دهه از تملک ملک خیام، مصوبه کمیسیون ماده پنج شهرسازی مورد نیاز ملک مذکور واقع در محدوده منطقه 12 شهر تهران با همراهی و مساعدت شهرداری تهران و در راستای تکالیف ابلاغی بانک شهر اخذ و تعهدات شرکت در این زمینه محقق گردید.

تامین مخازن پسماند شهری شهرداری تهران

در راستای تامین تجهیزات، ادوات و مصالح مورد نیاز کلانشهرها توسط شرکت مسکن و ساختمان جهان و خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان محترم تهرانی، طی تفاهم نامه فی مابین سازمان پسماند و سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و شرکت مسکن و ساختمان جهان، مخازن مورد نیاز توسط این شرکت تامین می گردد. در این زمینه تا کنون با تولید کنندگان این صنعت جلسات مستمر برگزار و جهت تامین و تولید مخازن مورد نیاز تهران و سایر کلانشهرها آماده همکاری با سایر تولیدکنندگان هستیم.

تسویه مطالبات پیمانکاران از طریق برات کارت

در راستای تسویه مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران از طریق صدور برات کارت از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ تعداد ۱۴۱۲ فقره حواله به ارزش ۹،۰۶۴،۲۳۶،۱۷۶،۰۵۷ ریال از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران دریافت که تعداد ۵۸۳ ذینفع حواله جهت تشکیل پرونده و تکمیل مدارک و مستندات به ارزش ۶،۱۹۵،۱۳۰،۸۹۶،۹۳۵ ریال مراجعه و هماهنگی های لازم جهت صدور و دریافت برات کارت بعمل آمده است. ضمنا این شرکت همه روزه آمادگی لازم جهت مراجعه پیمانکاران محترم را دارد.

تسویه بدهی سنواتی پیمانکارن شهرداری تهران
وفق توافق صورت گرفته فی مابین شهرداری تهران و بانک شهر شرکت مسکن و ساختمان جهان به عنوان کارگزار نسبت به تسویه دیون سنوان پیمانکاران شهرداری تهران از طریق صدور برات کارت به ارزش بیش از سه هزار میلیارد تومان در اسفند ماه ۱۴۰۱ اقدام نمود.

تهاتر نقدی بدهی عوارض شهرسازی مودیان شهرداری تهران

با عنایت به ماموریت این شرکت در خصوص تسویه مطالبات بانک شهر از شهرداری تهران، شرکت مسکن و ساختمان جهان نسبت به واریز و برداشت بدهی عوارض مودیان (ضمن در نظر گرفتن تخفیف مطعلقه) در قبال دریافت املاک سهل البیع اقدام نمود.